tirsdag den 22. maj 2012

Uddannelse

- Beklædningsdesigner, modelkonstruktør og dameskrædder fra Tekstilhåndværkerskolen Aalborg 2006-2008.

Tekstilhåndværkerskolens formål er, at give en kort videregående uddannelse indenfor beklædningsdesign, modelkonstruktion og modelskrædderi med fokus på de håndværksmæssige færdigheder kombineret med spændende design.
De tre elementer er i det rigtige samspil forudsætningen for at skabe personligt, serieproduceret og unika beklædning af høj standard.

Jeg har gennem mit uddannelsesforløb fået stor erfaring med konstruktion, jeg har lært at konstruere modeller lige fra T-shirt til haute couture. I processen fra idé til færdigt produkt, har jeg fået forståelse for vigtigheden af tilretning og tilpasning.
Jeg har gennem hele uddannelses forløbet arbejdet med meget forskellige modeltyper og de forskellige kropstyper. Derudover har jeg fået indsigt i hvilke materiale kvaliteter der passer mest optimalt til de forskellige styles.

- Bakani tilskærer skole feb 2005-2006
Jeg fik kendskab til mønster konstruktion og syning

- Design Højskole 2004-2005
 Jeg fik på dette højskole forløb udviklet mine personlig kompetencer og fik indsigt i forskellige former for kommunikationsværktøjer.

- Teko modelsyerske 2002-2004
- Markedsøkonom med international markedsføring fra Handelsskolen i Ballerup1994
- Matematisk/biologisk student fra Gl. Hellerup Gymnasium 1989.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar