tirsdag den 22. maj 2012

Erhvervserfaring

Overordnet så har meget af min erhvervs erfaring haft omdrejningspunkt omkring kommunikation/salg og mode/tøj.

Jeg vil nævne nogle af de arbejdspladser, hvor jeg har været ansat og meget kort beskrive mine funktioner.

Jeg har haft et skønt arbejde som ekspeditrice hos Anita Garn og Strik i 9 mdr. Mine arbejdsopgaver bestod i ekspedition, ideudvikling af strikopskrifter og jeg havde ansvaret for vores online kommunikation. Der måtte jeg stoppe, pga. at min mand fik et arbejde, vi som familie, ikke kunne sige nej tak til.

Samarbejde med en designer fra Danmarks Design skole, opgaven bestod i, at jeg i samarbejde med ham lavede mønstre ud fra arbejdstegninger og efterfølgende syede de pågældende styles op.

Jeg var ansat som konstruktør i et børnetøjs firma, Lupus et Agnus ApS i  2007/2008, firmaet er gået konkurs i september 2008.
Min primære opgave var at udarbejde mønstre efter deres arbejdstegninger, sy førstegangs prøver og efterfølgende tilrette mønstrene. Jeg havde også ansvaret for at lave målskemaer til vores producent af jersey. Derudover havde jeg løbende kontakten til systuen i Polen og Grækenland. Ydermere var jeg med til, i samarbejde med designerne, at planlægge vores produktion.

I denne periode fik jeg et langt større indblik i, hvordan en design virksomhed arbejder og får tilrettelagt deres processer. En lærerig og udviklende periode, hvor jeg fik testet mine evner af og fik mere indsigt.

Kontorassistent Pascal Danmark A/S 1999
Salgskonsulent hos Ikon Office Solutions 1996
Telemarketing konsulent på "De Gule Sider" 1995


Ingen kommentarer:

Send en kommentar