tirsdag den 22. maj 2012

Rikke Dalmose

Her er en kort beskrivelse af mig selv som person, som jeg ser mig selv, samt vedhæftet udtalelser, jeg har modtaget fra venner, kunder og samarbejdspartnere.

Jeg opfatter mig selv, som et givende positivt menneske.
Jeg er kreativ, struktureret, idérig, indsigtsfuld, har farvesans, fingeren på modepulsen.
Har en stor indre drivkraft, som gør mig nysgerrig på livet og de udfordringer jeg får tilbudt.
Er meget fleksibel og åben for nyt.
Jeg er selvstændig, men ønsker gode kollegaer, som jeg kan spare med og udvikle mig sammen med.


Udtalelser fra kunder, samarbejdspartnere og venner:

- Du er virkelig serviceminded, yderst imødekommende og ekstrem nærværende...

- Diplomatisk, med evnen til at få "det svære" sagt på en fin måde; bevare overblikket og se situationen i "helikopter"-perspektiv, omsorgsfuld og nærværende.


- Du kan en masse - en af de ting, som vi ved, at du kan er, at se andre menneskers værd. Vi er altid opløftede, når vi har været sammen med dig, og det kommer ikke af sig selv. Du er en giver!

- De mere håndgribelige: har sans for form og farver, er god til at spotte "det nye" og tro på det og give det en chance, eminent til at sy og en god sælger....



1 kommentar:

  1. Du har desværre den tidrøvende bekræftelse på din blog. Se på min blog hvordan du kan slå den fra - hvis du har lyst.

    SvarSlet